Uncategorized

EN BRA START PÅ DAGEN

9. april 2013

God morgen, alle solstråler!

I går startet jeg dagen med en joggetur. UTE! Endelig ute. Det var så deilig at jeg har tenkt å gjøre det samme i dag. Misforstå meg rett. Jeg hater fremdeles å trene, når jeg gjør det. Men etterpå kjenner jeg lykken bruse i kroppen, og dessuten er det så deilig å være ute i sola.

Jeg krysser fingrene så hardt jeg bare kan for at beinhinnebetennelsen holder seg unna denne gangen. Det kan jo fort bli skadelig å løpe på løpemølle og asfalt, så nå prøver jeg å holde meg unna det en stund.

Jeg bruker fortsatt kosttilskuddet fra Chili Forte, og det har dere jammen diskutert både opp og ned i kommentarfeltet. Noen av dere syns det funker som bare det, mens andre påstår at de heller bare kan spise chili for å få opp forbrenningen sin.

Ettersom jeg er litt usikker på hvordan jeg skal svare dere på spørsmål, f.eks om jeg går ned i vekt av å bruke Chili Forte, forhørte jeg meg rett og slett med dem.

Svar fra Chili Forte: vi gir ingen lovnader om at man går ned i vekt, og det er heller ikke poenget med produktet. Produktet brukes av mange forskjellige grunner. Vi har kunder som har en helt normal vekt, men som bruker produktet i forbindelse med trening og sunn livsstil for å dempe s?tsuget og bidra til forbrenningen. Når det er sagt så anbefaler vi uansett alle å være minst 30 min aktiv hver dag. Det er fort gjort å glemme aktivitet hvis man tror at et produkt skal gjøre hele jobben, og da mister jo også produktet litt av hensikten. Vi vil ikke at man skal bli inaktiv fordi man har funnet et godt produkt. Kroppen bør uansett brukes, det har den bare godt av!

Så konklusjonen er og forblir at Chili Forte er et kosttilskudd som hjelper til med å stanse søtsug og øke forbrenningen, IKKE et slankemiddel på noen som helst måte. 

Det viktigste er at man er aktiv og beveger seg 🙂 Og med det tror jeg det er på tide at jeg drasser meg ut døra og begynner på joggeturen!

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply Ina 9. april 2013 at 13:56

    Ha en flott dag videre Ida 🙂

  • Reply Aina Catrine 9. april 2013 at 17:24

    Superflinke Ida. Jeg har også mer lyst til å trene når det er så fint ute. Litt kaldt enda for min del, men det kommer seg!

  • Reply Lizbeth Osnes - Blir mamma til ei lita jente 31.08 ? 9. april 2013 at 17:33

    Imponerende 😀 For meg blir det treningsfri dag i dag tenker jeg, men i går fikk jeg kjørt meg litt! =)

    ? Lizbethosnes.com

  • Reply Ida 9. april 2013 at 17:46

    Først hadde jeg utsatt joggeturen til i dag, men så dukket den perfekte unskyldning for å ikke jogge opp. Planen var å drikke kaffe med noen venninner i byen kl. 17.00. Med andre ord hadde jeg litt for liten tid til å jogge rett etter jobb, og etterpå ble det jo for sent. Men så; de avlyste i siste liten, og da hadde jeg plutselig ingen unskyldning lenger (!) Så jeg spiste litt, sov en halvtime, og innså at nå måtte jeg bare hive på meg treningstøyet å komme meg ut. Jeg presset magen nedi treningsbuksen (den skvatt ut igjen i løpet av joggeturen), hev på meg svarte treningsklær (det e nemmlig slankende), og pustet å peste meg gjennom 3,5 km, uten å stoppe en eneste gang!!!! Forbi meg løp ung, vakkre gasseller (les yngre jenter i bedre form), mens jeg ble mer og mer spengrød i trynet. Men poenget er: I DID IT!!!!! JEG KLARTE DET!!! Og akkurat nå føles det som om jeg er verdensmester!! Hurra for meg!! Og DEN følelsen er verdt hele driten! Altså, enig med deg! Mohahahaha… 🙂

    Svar fra Ida: BRA JOBBA! 😀 så flink du er, hurra!

  • Reply mary 9. april 2013 at 19:22

    Hei! Ja, er det ikke herlig at man kan begynne å løpe ute igjen 🙂 ser du har lagt fram vekter til dagens økt.. har slike selv – har du noen tips til øvelser med dem?

  • Reply Camilla 9. april 2013 at 20:12

    Ah, joggetur i sola <3

  • Reply Siri 10. april 2013 at 00:14

    Er ikke reklamen deres litt selvmotsigende da? Haha. En tykk dame som *vips* blir tynn..

  • Reply Yvonne 10. april 2013 at 08:45

    Hvis du sliter mye med benhinnebetennelse, har du mest sannsynelig en overpronasjon slik som ca 80% av alle kvinner, og du må for all del ikke løpe med de skoa der! Få på deg noen med pronasjonskile eller typ nike Lunareclipse 🙂 Start med kile, så går benhinnebetennelsen bort.

  • Reply Amanda 10. april 2013 at 14:07

    Beinhinnebetennelse er helt forferdelig! Dra på en butikk som kan hjelpe deg å finne sko som er tilpasset ditt løpesteg, det har i vertfall hjulpet meg veldig mye! 🙂 Feks løpslabbet, eller så vet jeg at noen store intersport butikker også har det hær i Trondheim vertfall 🙂

  • Reply Marianne 11. april 2013 at 12:28

    Jeg har jogget jevnlig de siste årene, og aldri hatt en eneste skade i bena selv om jeg jogger på asfalt 🙂 Tror grunnen er at jeg bruker heldempede sko, favoritten er Asics Nimbus, helt fantastisk gode sko som demper godt både på asfalt og mølle. Dersom du overpronerer kan du prøve Kayano modellen istedet, som ligner veldig.

  • Reply Lisa 11. april 2013 at 18:56

    Du bør prøve å løpe på forfoten. Få noen til å lære deg det. Når du ruller fra helen belaster du forsiden av leggen veldig mye. Ved forfotløping bruker du musklene bak leggen.

  • Reply Chili Forte får pepper | SAKSYNT 17. april 2013 at 15:42

    […] skriver blant annet: Ettersom jeg er litt usikker på hvordan jeg skal svare dere på spørsmål, f.eks om […]

  • Reply oda 17. april 2013 at 23:52

    hei!
    hvordan tar du chili forte?
    skal de tygges eller svelges?

  • Reply Kenneth Lien 18. april 2013 at 00:58

    God tur på trening:-) Men la Chili Forte’n bli liggende, det er bare kvakksalveri:-)

  • Leave a Reply